Twitter va Ilon Maskning shu nomdagi kompaniyasi siyosiy reklamaga qo‘yilgan taqiqni yumshatishlarini va “muhim mavzularni jamoatchilik muhokamasiga ko‘tarish” uchun reklama joylashtirishni boshlashlarini ma’lum qildi.
Twitter 2019-yilda siyosiy reklamaning ayrim shakllarini taqiqladi. O'sha paytda kompaniya siyosiy ta'sirni sotib olish emas, balki qo'lga kiritish kerakligini ta'kidlagan.
Ilon Maskning aytishicha, uning Twitter’ni sotib olishdagi maqsadlaridan biri platformada ruxsat etiladigan kontent turlari bo‘yicha qoidalarni yumshatish bo‘lgan. Milliarderning kontent moderatsiyasiga bo‘lgan yondashuvi yirik brendlarni vahimaga soldi, ularning ba’zilari o‘z reklamalari bahsli tvitlar bilan birga ko‘rinmasligi uchun Twitter’dagi xarajatlarini to‘xtatib qo‘ydi. Bu Twitter daromadining sezilarli darajada pasayishiga olib keldi.
Bu harakat Twitter-ga reklama beruvchilarni platformaga qaytarishga va daromadni oshirishga yordam beradi.