Politsiya patrul robotlari besh yildan ortiq sinovdan so'ng ularning hayotiyligini isbotlash uchun Singapur bo'ylab asta-sekin tarqatilmoqda. Taxminan 1,7 m balandlikdagi robotlar voqea joyiga haqiqiy politsiya xodimlari yetib kelguniga qadar voqea paytida o‘tkinchilarni ogohlantirish yoki o‘rab olish uchun ishlatilishi mumkin. Kameralar, datchiklar, dinamiklar, displey, burilish signallari va sirena bilan jihozlangan ular avtonom patrul qilish imkoniyatiga ega va politsiyaga jamoatchilik bilan bevosita muloqot qilish imkonini beradi. Singapur politsiya kuchlari (SPF) ikki robot Changi aeroportining 4-terminalida ishlay boshlaganini ma'lum qildi, ular huquq-tartibot xodimlari uchun qo'shimcha ko'z vazifasini bajaradi.
Politsiya robotlari ilk bor 2018-yil fevral oyida Chingaydagi ommaviy paradda namoyish etilgan. O'shandan beri ular bir nechta iteratsiya va nomlardan o'tdilar. Ilgari ular Multipurpose All Terrain Autonomous Robot (MATAR) 2.0 va 3.0 sifatida tanilgan. Patrul robotining dastlabki versiyalari ko'plab ob'ektlarda, shu jumladan Singapurdagi Covid-19 pandemiyasining dastlabki kunlarida xorijiy ishchilar yotoqxonalarida ishlatilgan. Changi aeroportidagi har bir robot 2,3 m gacha ko'tarilishi mumkin bo'lgan tortiladigan mast va 360 graduslik ko'rish maydoni uchun bir nechta kameralarga ega. Politsiya boshlig'i Lim Ke Veyning so'zlariga ko'ra, patrul robotlari aeroport terminalida qo'shimcha politsiya mavjudligini ta'minlash uchun mo'ljallangan. Robotlar ofitserlarga aqlliroq qarorlar qabul qilishda va hodisalarni yaxshiroq hal qilishda yordam beradi.