Bugungi matbuot anjumanida Sony Honda bosh direktori Toshixiro Mibeni sahnaga taklif qilib, kompaniyalar o‘rtasidagi hamkorlik haqida gapirdi. Keyin sahnaga Sony Honda Mobility bosh direktori Yasuxide Mizuno chiqib, avtomobillar uchun dasturiy ta’minotdan foydalanish tajribasi haqida gapirdi.
U PS5 boshqaruvchisi yordamida mashinani sahnaga olib chiqish orqali uning dasturiy ta'minot bilan belgilangan tabiatini namoyish qilishdan boshladi. Ammo Yasuxide Mizuno darhol bu "faqat sahna namoyishi uchun" amalga oshirilganligi haqida ogohlantirdi.
Sony kompaniyasining ta'kidlashicha, avtomobilning dasturiy ta'minot bilan belgilab qo'yilgan tabiati uni "raqamli o'yin maydonchasi"ga aylantiradi, bu erda yaratuvchilar avtomobilda yangi tajribalarni ixtiro qilishlari mumkin. Taqdimot davomida o'yin namunasi ko'rsatildi, unda virtual dunyoda qochib ketgan Godzillaga o'xshash yirtqich hayvonlarning yonida transport vositasi ko'rsatiladi, siz qo'lga kiritganingiz uchun ball to'plashingiz mumkin.
Bu beshinchi yildirki, Sony o'zining bo'lajak elektromobilini CES matbuot anjumanlarida namoyish etdi, o'tgan yili AFEELA deb nomlanishi va 2026 yilda bozorga chiqishini e'lon qildi.
Bu yilgi matbuot anjumanida Sony kompaniyasining yangi avtomobili uchun dasturiy ta'minot rejalari, shuningdek, asosan sun'iy intellekt bilan bog'liq funksiyalarga e'tibor qaratildi.
Avvalroq AFEELA konsepti 536 ot kuchiga ega ikki dvigatelli versiyani olishi, 100 km/soat tezlashishi 4,8 soniya, maksimal tezligi esa 240 km/soat bo‘lishi e’lon qilingan edi. Sony hali ham ushbu spetsifikatsiyalarga sodiq qoladi.